ZWROT TOWARU
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna/sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie przedmiotu zamówienia, lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie przedmiotu zamówienia. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sklep ExArte:
ExArte Weronika Bogumił
Puławska 34
05-500 Piaseczno
Email: weronika.bogumil@exarte.pl
Tel.: +48 786-432-382
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną). Zalecamy skorzystanie ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, czyli do 14 dni od otrzymania towaru.
4. Klient powinien zwrócić towar w oryginalnym opakowaniu oraz kartonie, wraz z wypełnionym oświadczeniem odstąpienia od zakupu, które powinno zawierać: informację, że odstępuje od umowy zakupu, dane personalne Klienta oraz dane kontaktowe Klienta (numer telefonu, adres email), nr zamówienia, listę zwracanych produktów oraz numer rachunku bankowego, gdzie mają zostać zwrócone środki.
5. Skutki odstąpienia od umowy:
a) Zwracane produkty wraz z kopią oświadczenia odstąpienia od umowy Klient wysyła na adres zwrotów:
Adres zwrotów:
ExArte (LAMINA)
Weronika Bogumił
Puławska 34
05-500 Piaseczno
Tel. kontaktowy dla kuriera: +48 786-432-382
b) Odesłanie towaru powinno nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep ExArte został poinformowany o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar jest odesłany przed upływem terminu 14 dni.
c) Sklep ExArte gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru oraz kosztów przesyłki (do wysokości najtańszej oferowanej opcji dostawy).
6. Sklep ExArte zastrzega, iż w przypadku zaginięcia wysłanej przez Klienta przesyłki ze zwracanym towarem, Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za towar. W takich przypadkach reklamacje należy wnosić do przewoźnika przesyłki. Z tego względu sugerujemy ubezpieczenie przesyłki przez Klienta.
